Ilyen élet is van.

Hogy teszi tönkre ember életet egy rossz döntés.

Friss topikok

  • zozavod: Cigányt feleségül venni,nem bölcs dolog. De ha ezt mondom rasszista vagyok? Jön is a válasz,miért ... (2012.03.02. 23:24) Kezdet

Linkblog

2011.06.16. 05:26 - Lafox

Voltam otthon. Meg próbáltam csinálni az ajtót, hogy amit meg hagytak még dolgaimat azt mentsem. De totálkár. Egy új tok kell. A lakásban vizelet szag van. A szónyeg szárad mondják ők. De én láttam, hogy a gyerek a gáztűzhelyt pisili le. 3 méter a wc. De ehez már kultura kell? Szerszámokból már kalapács is eltünt. Így reménytelen. A gyerekeket nem viszik ki a játszótérre se. Csak a kiabálás van. Nem érdekli őket, hogy a ház tele van nyugdíjassal, kisbabával. Le vannak szarva kit érdekel. Főzés nem volt de a kolbász szabadon. Az asztal tele kannás borral, sörrel, pálinkával. Vendéget várnak, buli lesz. Hat cigisre még jönnek. A gyereket tüdejét megnézném! Ráadásul a füst és büzre még mindig fütenek. Hideg van azt mondják.l

A bejegyzés trackback címe:

https://ezaveg.blog.hu/api/trackback/id/tr732999220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása