Ilyen élet is van.

Hogy teszi tönkre ember életet egy rossz döntés.

Friss topikok

  • zozavod: Cigányt feleségül venni,nem bölcs dolog. De ha ezt mondom rasszista vagyok? Jön is a válasz,miért ... (2012.03.02. 23:24) Kezdet

Linkblog

2011.06.28. 08:13 - Lafox

Voltak kint az önykormányzattól. Több mint tizen voltak a lakásban. Közölték velük, hogy csak az lehet a lakásban aki be van jelentve. Majd be kell mennem Önkormányzatba mert beszélni akarnak velem. Mert ha ez folytatódik a lakásomban felmondják a szerződést. Még nekem kell mentegetőznöm. Velük szemben tehetetlenek, de velem szemben már tudnak. Nem semmi. Nekem jogaim nincsenek mert magyar vagyok? A család azt monta, hogy én is ott lakom és dolgozom azért nem vagyok otthon. Ja és én is ezt mondjam bent mert póruljárok ha bajuk lesz. Hát nem jobb ha megölöm magam?

A bejegyzés trackback címe:

https://ezaveg.blog.hu/api/trackback/id/tr203026411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása