Ilyen élet is van.

Hogy teszi tönkre ember életet egy rossz döntés.

Friss topikok

  • zozavod: Cigányt feleségül venni,nem bölcs dolog. De ha ezt mondom rasszista vagyok? Jön is a válasz,miért ... (2012.03.02. 23:24) Kezdet

Linkblog

Kezdet

2011.06.01. 11:43 - Lafox

Címkék: vége

Most elmesélem az életemet, hogy tanuljatok belöle. Előre kijelentem, hogy nem vagyok raszista és mindent tudok bizonyitani. Minden a volóságnak megfelel. Romák között élek magyar létemre. Le nem nézem őket, de az életmódjuk nagyon furcsa.

2000-ben összeálltam egy 15 évvel fiatalabb cigányasszonnyal két gyerekkel. Nem tudom, hogy a válásom után 6 évvel mi vett rá. Talán az elkeseredésem vagy a lustaság, hogy társaságba kellene járnom. De  mivel jól kerestem gondoltam vidéki igy nem lehet olyan rafinált. Szó szerint boldogan éltünk 8 évet. Habár közben jöttek ki az apró turpiságok.
Például 1 év után tudtam meg, hogy nem tud írni.Ami számomra lehetetetlenek tünt. A család is egyre többször jött látogatóba és egyre hosszabb időre és egyre többen voltak. A gyerekeket tanítottam, ( közepesre álltak ) amit nagy haladásnak tekintettem.De harmadik osztály után kinzásnak tekintették. Megjegyzem nem járták ki a nyolcat. Hát nem furcsa ?
Hosszú nyaggatás után 2008 ban feleségül vettem. Ami a számomra hiba volt. Innen kezdödött a romlás. Abba a hiszemben vannak, hogy az házasság után már mindenben csak ő dirigál és úgy lesz ahogy ő akarja. Ami eddig normális élet volt, az megszünt. Főzés, takarítás és fürdés az nem egy nagy igény. Egyre furcsább dolgok keztek előjönni. Ruhástól fekvés ( ha van kedve még a cipőt is leveszi), főzésre nem marad idő, se takarításra. A rokonok meg csak jönnek hónapokra távozáskor meg viszik a dolgokat.
 Volt, hogy a 30 nm lakásban 26 fő volt. De ha szóltam még engem fenyegettek meg. Ha kihívtam a rendőrséget az igazoltatáson kivül semmit nem tettek.Mint főbérlő semmihez
sincs jogom. Csak ha elválok. Ők meg vidékről feljönnek lopni, rabolni,betörni.
 A Sziget és nagyobb rendezvényeket onnan tudtam, hogy a lakás tele lett. 2009-től már a kábitószer is megérkezett. A lakásomban többször volt házkutatás. Mikor bementem a rendőrségre, hogy nem voltam otthon, szeretném tudni, hogy miről is van szó. El zavartak, hogy semmi közöm hozzá. A lakásomból kidobtak mert nem akartam, hogy a lopott holmikat behozzák. Rendőrségre mentem. Télen pólóban papucsban. Két órát várakoztattak majd lakásra vittek. Ott igazoltatták őket és ennyi.Mondták, hogy holnap 
tegyek feljelentést reggel 9 órától. Elmentem, de nem volt emberük akinél megtehettem
volna a feljelentést. Hát nem furcsa ? Közben mindenem eltünik.
Telefon, PS2, DVD sőt még a ruhám is. Ha isznak menekülnöm kell az utcára mert megakarnak verni ( büdös prosztó). A lakás meg már kész szemét telep. Na ez milyen és ebben él hat kisgyerek. Ebből 3 kétévnél fiatalabb. Gyámügy: ok minden. Sok kép és hang felvételem van. Még én kényszerültem albérletbe. A ház is fél tölük. Ami a társasház jegyzőkönyben is szerepel. Állandó kiabálás még éjjel is. Mivel este indul az élet náluk, nappal alszanak. Az óvoda kizárt mivel beteg a gyerek. Csak ne keljen korán kelni. Gyerekek állandóan kórházba járnak. Családi és a gyes 4 nap.

Mivel albérletbe költöztem így csak távolról tudom mi történik ott. De ha hazamegyek csatatér és szeméttelep fogad. Nem is birom félóránál tovább. Ha nem volna más által kamerával megfigyelve a lakás, el sem hinném mi történik ott. Már a lánya volt élettársa is ott van. Pedig határozottan megtiltottam, hogy ne. Mert többször kirabolt. "A gyereknek kellett kajára." jeligével. 20 000 ft csaptelepet leadta a méhbe. Fürdőbe így víz sincs. Ha a pelenka elfogy büzlik a lakás. Mert anélkül vannak. A gyerekek mindent kiöntenek, összetörnek. Náluk ez természetes. Ha felszólítottam, hogy menjen el              " adjál pénzt mert hova menjek pénznélkül ". Mint ha én hívtam volna. Köteles vagyok tartani, mert külömben feljelent " zaklatom, gyerekeket bántalmazom, bünözök " hamis vádakkal. Volt már többször, hogy hamis vádakkal megvádoltak. Ők többen vannak és tanusítják, hogy így volt.    


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezaveg.blog.hu/api/trackback/id/tr492977153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zozavod 2012.03.02. 23:24:31

Cigányt feleségül venni,nem bölcs dolog. De ha ezt mondom rasszista vagyok?
Jön is a válasz,miért te talán különb ember vagy ,vagy én nem vagyok ember?

Egy dolog, aki cigányt vesz feleségül,megérdemli a sorsát. Ha gyereket csinálnak neki az idő alatt, eltarthatod és cigány lesz,nem magyar.
Ők mindig a bőrük színére hivatkoznak, pedig a barbár kultúrájukat utálják mindenütt a világon.

Meddig lehet ezt az akkád barbárságot elviselni?

Nem sokáig,ezt üzenem nekik?
süti beállítások módosítása